Grispluttarna

 

Igår for jag och Kees runt i Rotterdam och kollade på en massa barnfarmer, tror det blev 4-5st vi kikade på och det finns totalt cirka 10st har jag för mig. Det var riktigt skoj att se måste jag säga! Fick se en åsna för första gången irl faktiskt haha, dock blev bilderna på den superdåliga för att jag var så stressad när jag tog dom av någon orimlig anledning.. Men men, jag har ju iaf turen att ha kvar bilden i mitt huvud åtminstone! 
   En av farmerna vi besökte hade småååå griskulltingar, och jag tror seriöst att mitt hjärta blev kvar där. Så ofantligt söta små varelser!!! Nu vill jag bara ännu mer bli vegiterian. Jag har faktiskt velat skippa kött i ett x antal år nu, men med en jägare till fader så har det som inte funnits på kartan haha! Däremot på Grans serveras det alltid minst en vegitarisk rätt som jag mer eller mindre jämt käkar utav. Det är både gott, bra för miljon och jag slipper ha dåligt samvete. -Yay
   Tyvärr så började jag känna mig helt utmattad efter andra farmen vi besökte, jag fick småont i huvudet och började prata svenska mitt i allt haha, vilket faktiskt aldrig har hänt förut.. Och det blev bara värre och värre för varje farm vi besökte. Sedan när Kees lämnade av mig så hade jag så förbannat ont i huvudet alltså, jag tror aldrig att jag haft sådan huvudvärk i hela mitt liv. Jag drog ner för alla fönster och släkte alla lampor och la mig i soffan med en filt. Jag är ju ingen doktor eller så, hehe, men jag är rätt säker på att det var migrän som spökade. När jag vaknade imorse och började röra huvudet kände jag direkt att jag nog mest troligt inte borde röra mig mer på några timmar, så jag meddelade Kees att jag itne skulle lyckas dra mig ur sängen idag. Det känns som att jag kommer att måsta stanna hemma imorgon också, känner mig helt mörbultad. Men vi får se hur det blir, minsann. Godnatt på er alla kära vänner! 

Kommentarer:

1 ɑ n n i k ɑ:

skriven

Söta :D

Svar: Att dom är!! Man smälter ju haha.. Vad duktig du är på att fota förresten! :D
Fanny Vedin

2 Annika:

skriven

SV: tack :D

Kommentera här: