"Hey man, nice shot"

Alltså denna migrän vill verkligen inte ge med sig. Vilma ska komma idag så jag hade tänkt att jag skulle fara och handla inför helgen och så, men direkt jag drog upp för fönstet så var det typ som att någon slog med en dörr i skallen på mig eller något. Jag har även diskat och städat och försökt få det lite snyggt här, och det är sjukt jobbigt kan jag ju säga. Men vill man ha det fint så får man lida pin, eller något haha.. 
   Jag har haft det kolsvart här inne sen jag kom hem i onsdags vid 5, för ljuset tär verkligen på mig! Höga ljud är inte heller speciellt tilltalande. Jag tror faktiskt att det blev såhär för att jag inte har tagit det så speciellt lugnt sen jag kom hit. Jag har ju i princip alltid haft något att göra och har alltid velat göra något. Men det blir nog för mycket intryck, jag är ju alltid helt slut på aftonen då jag kommer hem. Och alla har väl en gräns, antar jag, och den verkar jag ha passerat för ett tag sedan. Men men, jag får verkligen hoppas att det gär bättre imorgon, för då ska jag och Vilma följa med Kees och åka båt i en kanal, shoppa och käka middag ute. Det lär bli tufft, men jag ska tusan i mig fara! Och nu måste jag göra mig klar för att fara och handla, för det ska jag tusan i mig göra också, hur ont jag än får. Kram på eeeer 

Kommentera här: