Frammeeee!

Sådär ja, nu är jag minsann i Holland!! Det har varit en sjukt lång dag, men allt har typ gått bra. Förutom att jag upptäckte att kameraladdaren var borta just innan vi skulle börja rulla mot Kallax. Då var jag brutalt less, kan jag säga. Jag har väl 50% kvar, så jag klarar mig förhoppningsvis tills jag köpt en ny imorgon.
   En av dom som mötte upp mig på tågstationen i Rotterdam (Herman) hade köpt en massa mat åt mig, gissa vem som blev lycklig?! Han hade till och med köpt svenskt knäckebröd åt mig haha.. Söt nanting! Och min lägenhet(!!) är sjukt mysig, jag trivs redan! Dock vet jag inte riktigt hur det ser ut i det här landet ännu haha, det har varit kolsvart och dimmigt sen vi landade. Sååååå, jag ska nog gå och lägga mig nu så att det blir imorgon snart så att jag får se stället hihi!! Han som jag ska praktisera hos (Kees) plockar upp mig vid tio imorgon och ska visa mig runt här, gud vad jag längtar! Men puss och kram på er så länge alla gobullar där hemma i schweden 

Kommentera här: