Sista natten i Holland

Jag kan verkligen inte fatta att det redan har gått tre hela veckor sedan jag lämnade parveln på bilden för att flyga söderut!  Jag har i princip just insett att jag faktiskt är i Holland, och då ska jag plötsligt flyga norrut igen.. Ja, jisses alltså.. Tiden går ju faktiskt fort, säger dom ju. Men usch vad tacksam jag är över att fått uppleva allt det här.. Tacksam för att jag fått se detta förbannat vackra land, för alla underbara människor som jag fått äran att lära känna, för allt jag lärt mig, för att jag fick perspektiv på min levnadsstandard i Sverige och för att jag fick lära känna mig själv bättre. Och jäklar vad bilder jag får med mig haha! 
   Och på tal om bilder; jag hann inte redigera klart alla bilder från idag tyvärr, har haft så mycket annat att göra sen vi kom hem efter våran sista utflykt med Kees och hans dotter Ashley. Vi for på en liten road-trip till sydligaste delen av Holland, där vi gick på museum, kollade på dammar,  drack kaffe och checkade in stranden. Är så trött så jag orkar inte skriva så hemskt mycket mer, men ni får förhoppningsvis se alls bilder imorgon. Nu ska jag sova så att jag orkar upp.. Martin kommer och plockar upp oss vid 07.30, såååatte.. Nattinatti på er 💜 💜 

Kommentera här: